slide show

Dop. I kyrkan.

Postat av: Monica

Hej Bodil. Hittade av en slump in här hos min gamla konfirmations och skolkamrat ;)



Håller så himla mycket med dig om dopet. Min kära karl ville inte alls ha något kyrkligtdop men efter vissa funderingar fram och tillbaka där detta som du skriver var mitt försvar så är båda barnen döpta men inte i kyrkan utan hemma hos Svärföräldrarna med präst. Det kändes mest rätt. Vet att skulle dom vilja konfirmera sig när dom har den åldern att det är dags och vore odöpta så skulle dom inte göra det alls och dom måste ju faktiskt få välja själva. Att vi som föräldrar gör det här valet nu tycker jag inte alls är konstigt, dom har 18 år på sig att bestämma om dom vill vara med eller inte.

Jätte fin blogg förresten

Kram från Monica

2011-03-04 @ 17:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

URL/Bloggadress:


Kommentar: